Wandeling - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carlo Steensma - WaarBenJij.nu Wandeling - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carlo Steensma - WaarBenJij.nu

Wandeling

Door: carloaustralie

Blijf op de hoogte en volg Carlo

31 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Ben ik weer!:D

Zo, nadat we de eerste dag heerlijk op het strand van Coogee beach hadden doorgebracht, zijn wede volgende dag nog even naar het centrum gegaan om wat documenten op te halen van ons postadres. Daar lag mn bankpasje klaar, maar helaas mijn Tax file number niet... Daar moest ik dus op wachten:( S'avonds zijn we een paar biertjes gaan drinken in het Coogee Bay Hotel, de club van Coogee. Erg gelaggen, we waren met wat engelsen van het hostel, en die kunnen er wat van... De volgende dag zijn we naar Bondi Beach gelopen... Een wandeling van ongeveer 7 km over trappen en steile hellingen. Op onze slippertjes deden we er anderhalf tot 2 uur over. Na een paar uurtjes op het strand konden we weer fijn terug lopen, maar het was het zoals je misschien op de foto's kan zien! S'avonds waren we kapot en lag ik al lekker vroeg in bed te skypen! Vanochtend moesten we weer uitchecken en was er al een jongen vertrokken naar het vliegveld naar Cairns. Ik ging als enige weer naar de stad, omdat ik hier morgenochtend vroeg wordt opgehaald voor de Surftour! Ik heb namelijk een 5-daagse Surftout geboekt naar Bayron Bay! Hierheen krijg ik flink wat surf lessen, vervoer naar Bayron bay en een groot feest! Vandaag rondgelopen in Sydney, en kreeg ik een telefoontje van Chris! Chris is de Australische pitcher van RCh die in Brisbane woont, half uurjte rijden van Bayron Bay. Ik kan bij hem verblijven zo lang als ik wil, en hij is ondertussen weer aan het honkballen in een nieuwe Australische honkballeague. Hij gaat ook proberen of ik bij hem kan werken, zodat er wat geld binnekomt, zonder dat ik hoef te betalen voor de overnachtingen! TOP! Ook heb ik de zus van een collega van mn moeder gebeld, die woont ook op een half uurtje van Bayron Bay, daar ga ik maandag heen voor een paar dagen;)

Ik wou vandaag mijn Tax file number (sofinummer) ophalen en nog iets regelen met de bank, maar helaas waren ze beiden dicht. Gelukkig heb ik daar maar 3 uur voor gelopen, dus dat scheelt! Wel ik heb ik mijn was gedaan, dus dat is fijn voor zon week.

Jullie zullen de foto's van het surfen volgende week wel zien! Groeten uit Sydney

  • 31 Oktober 2010 - 09:14

    Oma & Lydia:

    Hey Lief,

    Wat fijn te horen, dat alles goed gaat en dat je het naar je zin hebt! Ook wel een heerlijk gevoel dat je bij mensen kunt overnachten/werken die een beetje "vertrouwd" zijn. Geniet je een beetje van het vrije leven?? Surfen Wauw echt te gek man!!Geniet maar overal van!! En die wandeltochtjes, die neem je maar op de koop toe!! ;-) Whahaha

  • 31 Oktober 2010 - 10:14

    Esther:

    Hey carlo,
    Leuk om te je verslag te lezen! Spannend hoor, zo in je eentje op reis. Succes met het surfen en lekker genieten van Bayron Bay. Het is ook zo mooi daar. Leuk dat je bij Barry en Rita langs gaat, doe ze de groeten!
    groetjes
    esther

  • 31 Oktober 2010 - 11:00

    Nabila :

    Hey Jongen,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Surfen heerlijk joh. Have fun.

    Groetjes

  • 31 Oktober 2010 - 11:53

    NBSC:

    De foto's van de clinic d.d. 16 en 17 oktober jl. staan op www.clinicfoto.nl
    Het heeft, vanwege een servercrah, wat lang geduurd, maar nu staan ze er dan eindelijk op hoor!!
    Je kunt ze online bestellen!

    Over een half uurtje kun je op Ned. 1 naar Nederland - CUBA gaan kijken, momenteel op ESPN: Texas vs SF Giants.

    Ook u kunt adverteren op deze site. Informeer naar de mogelijkheden! ;-)

  • 31 Oktober 2010 - 12:36

    Oma:

    Lieve Carlo
    Wat was dit weer een leuk berichtje van je op zondagmorgen in de regen. Dat surfen vinden we erg leuk voor je, straks op Bali wordt er veel in de golven gesurfd. We zien dat lekker luierend vanaf het strand. Zo te zien loopt het allemaal goed met je. Wij gaan het weekend met de bus naar Parijs een beetje rondrijden en lekker eten bij ST Michel. Lieverd geniet vcan alle fijne dingen. Veel liefs en een dikke knuffel van Opa en Oma

  • 31 Oktober 2010 - 20:01

    JB:

    yo
    beetje chill gaan surfen daar, ik ben beniewd hoe de lessen je vergaan. ik zal het wel zien op de foto's. latr

  • 01 November 2010 - 08:29

    Skippy:

    He surferboy! Gaaf man zo'n trip. Surfen kun je daar als de beste. Echt gave en hoge golfen. Ga niet naar Surfers Paradise, de naam bedriegt. Ik heb daar geen surfer gezien.
    En veel plezier in Byron Bay. Dat is een beetje hippie stijl plaatsje. Moet je echt een paar dagen blijven. Onwijs relaxed met heerlijk strand en lekker uitgaan. Het is feesten en beesten daar.
    Nou enjoy verder.

    Later!

    Dikke kus

    Skip

  • 01 November 2010 - 11:47

    Daphneee:

    Kliinkt weer eerg leuk allemaal! Lekker bewegen , lopen en surfen.. Wordt het weer beetje beter al? Hier gaat het ook toppie alleen met de puppies van anita is het weer misgegaan maar deze keer zijn er toch. 2 levend gebleven !! Lekkere vakantoie gehad alleen door 1 te heftige avond ben ik lang ziek geweest hahaha oeeps. Nou geniet van alles dat je tegenkomt en leef nu het kan en praat met jan en alleman (graapjee hhaha)
    Houvanjee XXX

  • 01 November 2010 - 15:16

    Irfaan :

    Zo raak je die pens wel kwijt. ;)

  • 01 November 2010 - 15:20

    Irfaan:

    Wow mooie cricket shot

  • 02 November 2010 - 09:27

    Kes:

    Carlo! Wat cool allemaal om al die stukjes van je te lezen. Ben echt stinkend jaloers op wat jij daar allemaal meemaakt, en mee gaat maken! Geniet ervan en ik blijf je volgen!
    XX Kes, en oja, geef Chris ook een dikke kus van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2015

Bangkok - Amsterdam

17 Januari 2015

Hanoi - Bangkok

01 Januari 2015

Koh Rong - Hanoi

17 December 2014

Cambodja; land van uitersten

09 December 2014

Begin van een droom
Carlo

Actief sinds 08 Sept. 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 31023

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 17 Maart 2011

Backpacken

Landen bezocht: