El en Carlo in Syney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carlo Steensma - WaarBenJij.nu El en Carlo in Syney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carlo Steensma - WaarBenJij.nu

El en Carlo in Syney

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Carlo

23 Januari 2011 | Australië, Sydney

Na een zeer rustige, maar wel lange reis stond Carlo op Syney aiport. Heerlijk om hem weer te zien. Big smile natuurlijk!!!
eN JA DAN sYdNEY MET Z'N TWEETJES. wAT EEN STAD. pRACHTIG GELEGEN OM DE HAVEN. hEBBEN EEN HOP On Hoh off tour gedaan met de boor en bij Watsons Bay heerlijk op het strand gelegen. Ja, het weer is prachtig. Verder is de stad dag en nacht levendig en heeft werkelijk alles. Hostel ligt aan de haven en is heel nieuw. Wennen hoor dat iedereen een koelkast deelt en zelf kan koken enzo. Echt leuk om te zien. Voel me nog niet te oud hier, want zijn ook gezinnen. Ontbijten doen we op het terras met uitzicht op Harbour Bridge en Operahouse. Vervelend hoor!
Morgen of dinsdaG GAAN WE NAAR bLUE Mountains. Carlo gaat vanmiddag de brug beklimmen (bridgeclimb). Ik ga kijken want die hoogte is niets voor mij. Ben niet zo stoer als Carlo. Vanochtend naar de bekende markt in The Rocks geweest. Erg creabea maar leuk om te zien.
Morgen naar Bondibeach met al die lekkere surf....... Jullie zien, tot nu toe is het best uit te houden en het vooruitzicht is ook niet slecht.
Werk ze allemaal en anders Geniet van alles!
Kus Ellen

• 23 Januari 2011 - 07:26

Andre En Daphne:

Zou een goede nieuwe titel voor de komende Suske en Wiske zijn: Ellen en Carlo in Sydney!

Goed dat jullie je zo vermaken! En dat lekkere zonnetje.. Mmmmm.
    Ik ga zo Daphne naar werk brengen en dan met Marloes naar de Try Out van Olympia. Dan naar Schiphol om onze grote neef uit te zwaaien. Lekker bakkie in 'óns' cafeetje. En dan de map van Hulphond doornemen.
    Wij gaan, kopje koffie in de aanslag..

Dikke kussen uit Hoofddorp en tot snel!

• 23 Januari 2011 - 09:31

Malika:

Kan alleen maar zeggen: WAT HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En je weet het he El, op Bondibeach dat Baywatch zwempak aan en over het strand huppelen.
    Ben benieuwd of je toch niet stiekem ook de brug hebt beklommen, want je bent wel een stoer wief hoor.

Veel plezier met zijn tweetjes en tot horens.

Liefs, Malika

• 23 Januari 2011 - 09:31

Elvera :

Erg stoer van je zo´n reis in je eentje El. Super om nu met Carlo (al net zo stoer) Australie te ontdekken.
    Neem t ervan, maar uh......rustig aan op Bondibeach.
    groetjes uit Zeist

• 23 Januari 2011 - 10:22

Cockie:

Yes, dat heb je maar mooi ff geflikt!
    En nu alleen maar genieten, samen met Carlo, en later met je ouders!
    Enne, geniet van je uitzicht in Bondibeach....mmm...
    Liefs Cockie
    Heb echt uitgekeken naar je bericht, blijf maar lekker hiermee doorgaan!

• 23 Januari 2011 - 11:26

Skippy:

He stoere kleine zus!!!!
    Ben apetrots op je maar ook onwijs jaloers. Australie, my most favourite country.
    Leven als backpacker, leven doen waar je zin in hebt, leven als een gypsy.... voor je het weet wil je niks anders meer. Geniet met volle teugen van het geweldige land en van elkaar.
    Hele dikke kus en veel liefs van jaloerse Skip en ook een beetje jaloerse Mick!

• 23 Januari 2011 - 14:25

Shintaria:

Hi, how are you? do you know me? Oom steensma asks me to leave a comment here, but i dont understand any word. do you have an english version? Have a nice day :D

• 23 Januari 2011 - 15:17

Marloes:

He kanjers!!
    Klinkt allemaal super en ook nog een heerlijk weertje daar. Ik vind het echt leuk dat jullie nu samen lekker kunnen genieten, op dit moment ligt baby-Zack in de vaatwasmachine te slapen haha..! wat is het ook een mafkees.
    Enjoy!! dikke kus!!

• 23 Januari 2011 - 21:22

Meijsenzo:

Hoi samen, geweldig verhaal. Heerlijk zo samen, wat een ervaring. Met of zonder klim even stoer hoor.
    Een groter contrast is er niet. Vandaag Dennis uitgezwaaid, valt niet mee. Daarna even met And meegeweest. Thuis zag alles er prima uit. We houden jullie site in de gaten en volgen alles :) Tot horens, dikke kus van ons drietjes.

• 26 Januari 2011 - 09:29

Dennis:

Klinkt goed allemaal inderdaad! Hele fijne reis met z'n 2'en! De groetjes van de 4e Meijs!!

@Shintaria, I'll provide you a translation :)

• 26 Januari 2011 - 09:30

Dennis:

@Shintaria, I'll provide you a translation :)

• 28 Januari 2011 - 10:12

And En DaPH.:

En dame en heer.

Hoe was the Oceantour??

Zie nu pas dat je in je kopje Sydney fout had gespeld.. Niemand valt iook zoiets op..
    Nu naar Melbourne. De final van the Open?
    Wij zijn momenteel druk bezig met onze HAARLEMMERMEER Open. Darts Open.. Gaat gestaag, verder loopt hier alles zeer goed. Met Zack ook. Hij luistert al naar: Hier! En Zit!..
    Heb je Lourens al met onze nieuwe NBSC muts gezien op Facebook?

Morgen Naar Heerenveen, dus ff lekker een weekendje d'r uit!

Lieverds.. Have fun!!
    Dikke kus!

• 29 Januari 2011 - 10:11

Nico Vinke:

Wat spannend!

• 30 Januari 2011 - 07:45

Meijsenzo:

Hoi Carlo
    Happy birthday. Dit wordt een verjaardag om nooit te vergeten.
    Veel plezier met mijn zusje.. In Melbourne.
    Een dikke verjaardagskus van Wiard,, Mark en Ivonne

• 30 Januari 2011 - 10:08

Elvera :

He Carlo van harte gefeliciteerd daar in dat verre Australie. Gezellig voor je dat mams er is. Doet ze t een beetje goed dat backpacken, vast wel. Veel plezier nog en groetjes van Elvera, Peter, Angela, Daniëlle en Laura

• 30 Januari 2011 - 12:10

Malika:

Carlo, gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ben benieuwd wat je hebt gekregen van El.

Liefs, Malika

• 30 Januari 2011 - 22:04

Erik:

Carlo van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook Ellen gefeliciteerd met haar ondernemende zoon.
    Groetjes Erik.

• 31 Januari 2011 - 12:24

Carlo Steensma:

Bedankt iedereen! heb een super dag gehad!
    @Maal, ik ben ook erg benieuwd! En vooral ook wanneer...

Haha!
    groetjes vanuit Melbourne!
    p.s. MIJN verslag komt er weer snel aan!